شما موافقت میکنید که در تمامی سفارشات و اقلام خریداری شده از شرکت نیکو رویش عصر، تحت هر شرایطی مطابق شرایط و ضوابط زیر عمل نمایید. هر سفارش یک قرارداد قانونی تلقی می گردد. لطفا به دقت شرایط و ضوابط فروش را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که آنها را کاملا درک نموده اید. اگر هر جنبه ای از شرایط و ضوابط ما توسط یک دادگاه، نامعتبر یا غیر قابل اجرا اعلام گردد، بر اعتبار شرایط و ضوابط باقیمانده تاثیری نمیگذارد.
شرایط و ضوابط فروش
شرایط و ضوابط فروش آنلاین
1. تعاریف
- (شما) به معنای کسی است که کالا به او فروخته شدهاست.
- (ما) یعنی شرکت نیکو رویش عصر.
- (سفارش) به معنای سفارش کالا و محصولات.
- کالا و محصول به معنای همه اجناسیست که برای فروش عرضه میگردد.
- ارسال به معنای ارسال کالای سفارش داده شده برای یک آدرس مشخص.
2. سفارشات
تأییدیه سفارش شما به صورت خودکار توسط ایمیل به شما ارسال میشود. در صورت عدم اطلاع ظرف 48 ساعت فوق، سفارش شما توسط نیکو رویش عصر پذیرفته تلقی خواهد شد.
3. کالا یا محصولات
- با توجه به خطای تولید، تشک، بالش و اندازه های لوازم جانبی ممکن است کمی از ابعاد اعلام شده آنها متفاوت باشد.
- درجه بندی راحتی صرفا برای راهنمایی است.
- هنگام قرار دادن تشک روی یک تختخواب، لطفا توجه داشته باشید که ممکن است یک شکاف یا فاصله در اطراف لبه تخت وجود داشته باشد؛ این به منظور چرخش ملافه و محافظ تشک در نظر گرفته شده است.
4. ریسک و مالکیت
پس از تحویل کالا، مسئولیت و مالکیت کالا صرفا در صورت پرداخت کامل وجه به شما منتقل میشود.
5. ضمانت
ضمانتنامه ی ما تنها جهت استفاده عادی و خانگی است و هیچ نقصی در محصولات از جمله استهلاک عادی و معمولی، پارگی عادی، آسیب به خاطر غفلت شما، استفاده تجاری، عدم پیروی از دستورالعملهای کتبی مربوط به مراقبت یا هر گونه تغییر یا تعمیر کالا که شما بدون رضایت کتبی قبلی از ما انجام می دهید، به عهده ما نخواهد بود. ضمانت تشک از تاریخ تحویل کالا به شما شروع میشود و تا 10 سال بعد ادامه خواهد یافت. ضمانتهای بالش و لوازم جانبی ما از تاریخ تحویل به شما شروع شده و تا یک سال ادامه خواهد داشت. ما تضمین می کنیم که محصولات ما:
- کاملا مناسب و اندازه باشد.
- هیچ نقصی در مواد، طراحی و کارایی نداشته باشد.
- دارای کیفیت مطلوب باشد.
- برای هدف مورد نظر طراحی و عرضه شده باشد.
- هیچ نقصی به لحاظ مواد مصرفی در طراحی، مواد و کارکرد نداشته باشد.
- کالا با تمامی الزامات قانونی و شرایط و قابلیت برای فروش و عرضه در ایران مطابقت داشته باشد.
- اگر شما به ما اطلاع دهید که محصولات دریافتی با موارد ضمانت شده ما همخوانی ندارد و یا آنها را نقض کرده، ما برای بازبینی و بررسی آن هماهنگی و اقدام لازم را انجام خواهیم داد. اگر ما پس از بررسی به این نتیجه برسیم که کالاها تضمین را نقض نکردهاند و مطابق شرایط و ضوابط تعریف شده میباشند، ما هر گونه اقدام بعدی را منتفی کرده ولی جزئیات کامل دلایل تصمیممان را به شما اعلام خواهیم کرد. همچنین شما به هر گزارش تکمیل شده توسط متخصص بازرسی ما دسترسی مستقیم خواهید داشت.
- اگر ترجیح میدهید از خدمات بازرسی جداگانه و مستقلی استفاده کنید، این امر باید با هزینه خود شما صورت بگیرد. هر سرویس بازرسی مورد استفاده باید یک متخصص به رسمیت شناخته شده و مستقل داشته باشد و توسط ما به صورت کتبی برای انجام بازرسی هماهنگ شود.
- بسیار نادر اتفاق می اُفتد که کالاها شرایط و ضوابط تولید را نقض کنند، دراینصورت ما یک فرایند عادلانه و سریع را پیگیری خواهیم کرد و به صورت کاملا رایگان کالا را تعمیر و یا جایگزین خواهیم نمود. در غیر این صورت ممکن است تصمیم بگیریم کل مبلغ یا بخشی از مبلغ پرداختی توسط شما را بازگردانیم. ما به بهترین نحو سعی خواهیم کرد که با شما به توافقی عادلانه که بهترین و مناسب ترین گزینه باشد،برسیم.
- ضمانت کالا برای محصولات تعمیر شده و جایگزین نیز اعمال خواهد شد.
6. رویدادهای خارج از کنترل
مسئولیت عدم اجرای تعهدات از جانب ما که ناشی از وقایع خارج از کنترل باشد به هیچ وجه به عهده ما نخواهد بود که شامل موارد زیر میباشد:
- تاخیر ناشی از جانب تامین کنندگان ما.
- اعتصاب، تحریم و دیگر اقدامات صنعتی.
- آتش، انفجار، طوفان، سیل، برف و یا دیگر فاجعههای طبیعی.
- عدم دسترسی و مشکلات حمل و نقل دریایی و هواپیمایی، حمل و نقل زمینی و یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی یا خصوصی، عدم دسترسی شبکه های ارتباطی عمومی یا خصوصی.
- تعهدات ما تحت این شرایط و ضوابط برای دوره ای که چنین رویدادهایی ادامه داشته باشد، کاملا به حالت تعلیق درخواهد آمد و ما نیاز به مدت زمانی لازم و طولانی برای انجام این تعهدات در آینده خواهیم داشت.
7. موارد محدودیت در مسئولیت ما
ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت به اموال خود هنگام ارسال و تحویل قبول نخواهیم کرد. به غیر از آسیب به علت قصور و غفلت ما، مسئولیتی در قبال هزینه ی تعمیر کالا به عهده ما نخواهد بود. به صورت کلی وظیفه و مسئولیت ما در برابر کالا از نظر اهمال و یا سایر موارد، صرفا به ارزش کالا محدود میشود. ما مسئولیتی در قبال خسارات غیر مستقیم یا عواقب ناشی از آن و یا هزینه های در ارتباط با آن که ناشی از هرگونه اتفاق و اهمال باشد، نخواهیم داشت.همچنین هیچ مسئولیتی که منجر به مرگ و یا آسیب شخصی بشود که ناشی از سهل انگاری، تقلب، اهمال و یا هرگونه اعمال دیگر باشد، متوجه ما نخواهد بود.
8. حل وفصل اختلافات به نحو دیگر
اگر ما نتوانستیم به شکایت شما رسیدگی کنیم، و یا شما از نحوه رسیدگی ما به درخواست و شکایتتان ناراضی بودید، شما این امکان را خواهید داشت که از سرویس حل اختلافات جایگزین استفاده کنید.
9. حفاظت از داده ها
ما تابع و پیرو کنترل کننده داده ها هستیم و از قانون حفاظت از داده ها (“قانون 1998”) که برای محرمانه نگهداشتن اطلاعات شخصی شماست، پیروی می کنیم. اطلاعات شما برای پردازش سفارش شما، تحویل کالا و یا رسیدگی به هر گونه ادعایی که تحت ضمانت کالا است مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در صورت لزوم برای انجام این کار ما اجازه خواهیم داشت که اطلاعات شخصی شما را به اشخاص ثالث انتخاب شده از جمله یک شرکت مالی و تبلیغاتی ارجاع دهیم.
10. تماس با ما
برای سوالات، درخواست تغییر در سفارشات، درخواست تغییر ارسال و تحویل، درخواست ابطال و کنسل کردن سفارشات و تمام سؤالات دیگر شما میتوانید از طریق ایمیل ( sales@meritmattress.ir ) ارتباط برقرار کرده و یا با تلفن خدمات مشتریان تماس بگیرید: 021-88500951
10. قوانین اقامه دعوی و حل اختلاف
اقامه دعوا و اعتراض به این شرایط و ضوابط باید صرفا به آدرس ایمیل ( sales@meritmattress.ir ) ارسال گردد.
12. جلوگیری از کلاهبرداری
نیکو رویش عصر این حق را دارد که هر سفارش انجام شده در وب سایت خود را قبل از ارسال و تائید، بررسی کند. در صورت عدم رضایت و اطمینان از سفارش توسط ما، سفارش پذیرفته نمیشود و تا حصول اطمینان کافی سفارش ارسال نخواهد شد. ما در صورت عدم اطمینان از واقعی بودن سفارش، با خریدار تماس خواهیم گرفت در غیر اینصورت سفارش کاملا لغو خواهد شد و مبلغ احتمالی پرداخت بر طبق بندهای شرایط و ضوابط این قرارداد صرفا به کارت و یا همان حساب پرداختی برگشت داده خواهد شد. برای محافظت از منافع شما و اطمینان از اینکه کارت شما توسط شخص ثالثی مورد سوء استفاده قرار نگرفته است ما ناچار به حصول اطمینان از استفاده کننده آن خواهیم بود. بدین منظور با شما تماس گرفته خواهد شد و نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی شما که در طول فرآیند سفارش ارائه شده است با اطلاعات شما مطابقت و مورد تأیید قرار خواهند گرفت. با قبول شرایط و ضوابط در زمان سفارش، تایید میکنید که این مراحل مورد موافقت شما قرار گرفته است. در انجام این مراحل احتمال دارد اطلاعات شخصی شما به یک اداره تایید هویت ارائه شود و در آنجا احتمالا نسخه ای از اطلاعات شما ثبت خواهد شد.مطمئن باشید که این مراحل فقط برای تأیید هویت شما انجام خواهد گرفت.
13. تغییر آدرس
هنگامی که سفارش خود را انجام داده اید، اگر قصد تغییر آدرس دارید، به دلایل امنیتی باید اطلاعات زیر را به ما ارائه دهید:
- کارت معتبر شناسائی
- یک نسخه معتبر از صورتحساب آب، برق و یا گاز