اگر در نظر دارید که تشک خود را پس بفرستید و پول خود را پس بگیرید، باید قبل از درخواست، از رعایت شرایط و ضوابط زیر اطمینان حاصل کنید:
انصراف از خرید باید حداکثر طی 72 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مریت از طریق تلفن یا ایمیل و پر کردن فرم مرجوعی در وب سایت اطلاع داده شود.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به مواردی تعلق میگیرد که محصول باز نشده باشد و هیچگونه دخل و تصرفی در آن نشده باشد. باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
از آنجا که مریت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است. (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
اگر در نظر دارید که بالش خود را پس بفرستید و پول خود را پس بگیرید، باید قبل از درخواست، از رعایت شرایط و ضوابط زیر اطمینان حاصل کنید:
بالش همچنان در بسته بندی اصلی آن بوده و استفاده نشده باشد.
رسید اصلی پرینت شده، ضمیمه و همراه بالش(های) برگشتی ارسال شده باشد.
حداکثر 72 ساعت بعد از دریافت کالا به ما جهت ارجاع بالش اطلاع داده باشید.
در صورتی که بالش به هر دلیلی آسیب دیده باشد و دارای لکه، کثیفی و هرگونه ایرادی باشد از پس گرفتن بالش ها معذوریم.
اگر میخواهید لوازم جانبی خود را (اعم از رو تختی، روبالشتی، محافظ تشک و تشک حیوانات) پس بفرستید و پول خود را دریافت نمائید، باید قبل از درخواست از رعایت شرایط و ضوابط زیر اطمینان حاصل کنید:
اجناس و کالاها باید همچنان در کیسه و یا بسته بندی اولیهی خود باشند.
لوازم جانبی استفاده نشده باشند.
رسید اصلی پرینت شده، ضمیمه کالای برگشتی شده باشد.
حداکثر ظرف 72 ساعت از دریافت سفارش، به ما اطلاع داده شده باشد.
در صورتی که هر یک از لوازم جانبی به هر دلیلی آسیب دیده باشد و دارای لکه، کثیفی و هرگونه ایرادی باشد، از پس گرفتن آن ها معذوریم.
لطفا توجه داشته باشید که مسئولیت هماهنگی و بازگرداندن بالش و یا لوازم جانبی به انبار ما، به عهده شماست. هنگامی که بالش و یا لوازم جانبی خود را به انباری که آدرس آن ذکر خواهد شد، ارسال نمودید، اقلام ارسالی توسط تیم ما ارزیابی و بررسی شده و متعاقبا تصمیم گیری نهایی در مورد بازپرداخت آن صورت خواهد گرفت.
بالش و دیگر محصولات برگشتی باید به آدرس ذیل ارسال شود:
شرکت نیکو رویش عصر. ایران، تهران، خیابان دکتر بهشتی، ساختمان شماره 57، طبقه روی همکف، شماره 4.
کد پستی: 39315 15596
انصراف از خرید باید حداکثر طی 72 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مریت از طریق تلفن یا ایمیل و پر کردن فرم مرجوعی در وب سایت اطلاع داده شود.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مریت برسد، هزینههای ارسال به عهده مریت است.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مریت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود
بدون قبض یا رسید خرید، تعویض کالا و یا برگشت آن صورت نخواهد پذیرفت.
اگر هنگام خرید از هرگونه تخفیفی استفاده کردهاید، تخفیف برای هر مورد در سبد خرید کالا استفاده می شود. در صورت مرجوع نمودن کالا، مبلغی بابت تخفیف به شما بازپرداخت نخواهد شد
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد گردید.
اگر شکایت نموده اید و تمام گزینه های حل اختلاف ارائه شده توسط ما در مریت رضایت شما را جلب ننمود، ممکن است بخواهید از خدمات حل اختلاف اختیاری استفاده کنید. سیاست بازپرداخت ما حقوق قانونی شما را در رابطه با کالاهای معیوب یا آسیب دیده تحت تاثیر قرار نمی دهد.
قیمت فروش هر بالش مریت دربازار 7,950,000 ریال میباشد.
مالکیت بالش های رایگان و یا تخفیفی قابل انتقال نیست.
هیچ معادل نقدی و یا جایگزین دیگری برای کل یا بخشی از آن وجود ندارد.
زمان تحویل و ارسال مستلزم این است که کالا در انبار موجود باشد.
در صورت استرداد کالا یا بخشی از سفارش کالا، شما دیگر مشمول تخفیف ها و هدایا نخواهید بود و در صورت حفظ و نگهداری و عدم برگشت آنها، ارزش معادل و یا مبلغ تخفیفات از مبلغ بازپرداخت شما کسر خواهد گردید. بنابراین لطفا توجه داشته باشید اگر میخواهید کل مبلغ پرداختی به شما بازگردانده شود، لازم است تمامی بالشها و لوازم جانبی به صورت هدایا و یا تبلیغات، بازگردانده شوند.
توجه داشته باشید مسئولیت هماهنگی و تحویل برای بازگرداندن بالش تبلیغاتی و یا لوازم جانبی به انبار ما، به عهده شخص شماست.
شما قادر به استفاده از دو یا چند تخفیف و هدیه در قالب یک سفارش نخواهید بود.
ما حق داریم شرایط و ضوابط را در هر زمانی و بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم. در صورت ایجاد هر گونه تغییر، شرایط و ضوابط اصلاح شده بلافاصله روی وب سایت ما نمایش داده خواهد شد.