ارجاع محصول و برگشت پول

ما بر این باوریم که با این محصول لبخند رضایت بر صورت شما خواهیم نشاند،همچنین در صورت عدم رضایت شما برگشت و استرداد آن نیز کاملا رایگان است. پس خیالتان راحت

100 روز تست رایگان

تست 100 روزه تشک مریت این امکان را به شما خواهد داد تا جدیدترین تشک ما را در منزل خودتان امتحان کنید. این تست از زمان تحویل کالا  محاسبه و منظور می گردد و شما در این مدت فرصت دارید امتحانش کنید. اگر شما در طی این دوره 100 روزه از تشک خودتان کاملا راضی نبودید، می توانید با ما برای برگشت محصول و بازپرداخت مبلغ آن تماس بگیرید. توصیه ما به شما این‌ است‌ که حداقل به مدت 30 شب از این محصول استفاده کنید تا بدن‌تان بتواند با تشک جدید عادت کند، این زمان به عنوان دوره “شکستن” شناخته می‌شود. بعد از آن اگر شما از تشک رضایت کافی نداشتید می‌توانید آن را به ما برگردانید تا بعد از تحویل به انبار تولیدی ما، مراحل بازگرداندن مبلغ دریافتی از شما توسط شرکت ما آغاز شود. هم‌چنین ضروری‌ست در روز مقرر شده، جهت برگشت کالا و در صورت لزوم بسته بندی تشک، در دسترس باشید. در صورتی که این محصول را از سایر تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه‌کنندگان تهیه کنید از امکان تست صد روزه ما بهره مند نخواهید شد.

شما تنها درصورت اعلام و اطلاع کتبی به ما واجد شرایط دریافت مبلغ پرداختی خود خواهید بود. همچنین تشک باید در شرایط و وضعیت بسیارعالی و از هرگونه آسیب و صدمه، کثیفی، لکه و… عاری باشد. به همین دلیل ما استفاده از محافظ تشک مریت را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا استفاده نکردن از محافظ تشک ممکن است باعث کثیفی،لک و آسیب تشک شود و محصول شرایط برگشت را نداشته باشد . برای مشتریان منطقه تهران و البرز، هزینه برگشت محصول رایگان است اما در حال حاضر مشتریان خارج از محدوده‌ی تهران و البرز واجد شرایط بازگشت رایگان نیستند. بنابراین اگرچه سياست بازپرداخت 100 روز تست رایگان هم‌چنان برای تمامی مشتریان در سرتاسر کشور اعمال می‌شود اما مشتریانی که خارج از محدوده استان تهران و البرز سکونت دارند، شخصا مسئول پرداخت هزینه برگشت کالا خواهند بود.

تست 100 روزه برای هر خانوار، صرفا برای یک بار مجاز می‌باشد. در صورت تمایل برای بازگرداندن تشک تان، باید درخواست مبنی بر برگشت کالای خود را به آدرس ایمیل ‌sales@meritmattress.ir ارسال کنید.

قوانین مربوط به استرداد کالا

قوانین مربوط به عودت بالش:

اگر در نظر دارید که بالش خود را پس بفرستید و پول خود را پس بگیرید، باید قبل از درخواست، از رعایت شرایط و ضوابط زیر اطمینان حاصل کنید:

بالش همچنان در بسته بندی اصلی آن بوده و استفاده نشده باشد.
رسید اصلی پرینت شده، ضمیمه و همراه بالش(های) برگشتی ارسال شده باشد.
حداکثر 14 روز بعد از دریافت کالا به ما جهت ارجاع بالش اطلاع داده باشید.
در صورتی که بالش به هر دلیلی آسیب دیده باشد و دارای لکه، کثیفی و هرگونه ایرادی باشد از پس گرفتن بالش ها معذوریم.

قوانین مربوط به عودت لوازم جانبی:

اگر میخواهید لوازم جانبی خود را (اعم از رو تختی و روبالشتی، محافظ تشک و تشک حیوانات) پس بفرستید و پول خود را دریافت نمائید، باید قبل از درخواست از رعایت شرایط و ضوابط زیر اطمینان حاصل کنید:

اجناس و کالاها باید همچنان در کیسه و یا بسته بندی اولیه‌ی خود باشند.
لوازم جانبی استفاده نشده باشند.
رسید اصلی پرینت شده، ضمیمه کالای برگشتی شده باشد.
حداکثر ظرف 14 روز از دریافت سفارش، به ما اطلاع داده شده باشد.
در صورتی که هر یک از لوازم جانبی به هر دلیلی آسیب دیده باشد و دارای لکه، کثیفی و هرگونه ایرادی باشد،از پس گرفتن آن ها معذوریم.

لطفا توجه داشته باشید که مسئولیت هماهنگی و بازگرداندن بالش و یا لوازم جانبی به انبار ما، به عهده شماست. هنگامی که بالش و یا لوازم جانبی خود را به انباری که آدرس آن ذکر خواهد شد، ارسال نمودید، اقلام ارسالی توسط تیم ما ارزیابی و بررسی شده و متعاقبا تصمیم گیری نهایی در مورد بازپرداخت آن صورت خواهد گرفت.

بالش و دیگر محصولات برگشتی باید به آدرس ذیل ارسال شود:

شرکت نیکو رویش عصر. ایران، تهران، خیابان دکتر بهشتی، ساختمان شماره 57،طبقه روی همکف، شماره 4

کد پستی: 39315 15596

برگشت محصول خارج از مهلت مقرر

اگر کالا دیرتر از دوره مقرر شده ارسال شود، چه از طریق پست چه از طریق سایر شرکت‌های حمل ونقل، ما از پس گرفتن آن معذوریم در نتیجه هیچ مبلغی برای کالای برگشتی شما پرداخت نخواهد‌ شد. فقط ممکن است خریدتان را مجددا به شما بازگردانیم که قبل از ارسال مجدد آن، هزینه مربوطه را محاسبه و به شما ابلاغ خواهیم کرد.

اثبات خرید (قبض یا رسید خرید)

بدون قبض یا رسید خرید، تعویض کالا و یا برگشت آن صورت نخواهد پذیرفت.

تخفیف ها و اقلام برگشتی

اگر هنگام خرید از هرگونه تخفیفی استفاده کرده‌اید، تخفیف برای هر مورد در سبد خرید کالا استفاده می شود. در صورت مرجوع نمودن کالا، مبلغی بابت تخفیف به شما بازپرداخت نخواهد شد.

برگشت مبلغ پرداختی

چه زمانی مبلغ کالا به شما برگردانده می‌شود؟

اگر ما موفق نشدیم رضایت کامل شما را از محصول مان جلب کنیم، شما می‌توانید محصولات را در زمان مقرر شده به ما برگردانید. برای استرداد کل مبلغ، لطفا ابتدا مطمئن شوید که این کار در دوره بازگشت مقرر انجام خواهد گردید. هنگامی که ما محصول برگشتی را در بسته بندی اصلی خود دریافت کردیم، بازپرداخت ظرف مدت دو هفته و صرفا به همان حساب اولیه انجام خواهد پذیرفت. لطفا توجه داشته باشید که بازپرداخت در شرایط خاص ممکن است حداکثر تا 30 روز کاری طول بکشد تا بانک شما مبلغ برگشتی را به حساب‌تان واریز نماید. در این صورت ما مسئولیتی در قبال این رویه بانکی نخواهیم داشت.

محصولات ناقص و یا آسیب دیده

در صورت مشاهده هرگونه نقص و آسیب دیدگی جدی به بسته تشک سریعا با شماره تلفن 88500951-021 تماس حاصل کنید تا ما هرچه زودتر برای تعویض آن با یک تشک سالم اقدام کنیم و یا مبلغ پرداختی آن را طبق شرایط و ضوابط برگشت کالا به شما برگردانیم. تنها چیزی که ما از شما انتظار داریم این است که تشک باید در وضعیت بسیار مناسب و اولیه خود مسترد گردد چرا که این جزئی از سیاست، شرایط و ضوابط برگشت و بازپرداخت کالای ماست.

ما حق بررسی تمامی کالاهای برگشتی داریم و همه‌ی محصولات مرجوعی به دقت ارزیابی شده و علت صدمه و نقص آن ها مورد مطالعه دقیق ما قرار خواهد گرفت. چنان‌چه خسارتی به کالا وارد شده باشد، وظیفه ای در قبال بازپرداخت هزینه یا تعویض آن نخواهیم داشت .

بعد از بررسی، در صورت تایید شرایط محصول برگشتی، فرایند بازپرداخت صورت خواهد گرفت.

حل اختلاف

اگر شکایت نموده اید و تمام گزینه های حل اختلاف ارائه شده توسط ما در Merit رضایت شما را جلب ننمود، ممکن است بخواهید از خدمات حل اختلاف اختیاری استفاده کنید. سیاست بازپرداخت ما حقوق قانونی شما را در رابطه با کالاهای معیوب یا آسیب دیده تحت تاثیر قرار نمی دهد.

ابطال سفارش

دوره ابطال سفارش

ما قادر به ابطال و استرداد مبلغ پس از دریافت ایمیل تاییدیه توسط شما نیستیم.

اگر سفارش شما از قبل فرستاده شده باشد، شما هم‌چنان امکان لغو سفارش خود را خواهید داشت. فقط کافی‌ست برای لغو سفارش خود، با شماره  88500951-021 تماس بگیرید.

هزینه ارسال کالا

شما فقط در صورت اعلام و اطلاع کتبی به ما در طول دوره 100روزه تست رایگان برای تشک و 14 روز برای بالش و لوازم جانبی و پیروی از شرایط و ضوابط استرداد کالا واجد شرایط دریافت مبلغ پرداختی خود هستید که احتمالا شامل هزینه ارسال و برگشت آن نیز خواهد بود. در صورت پس‌فرستادن تنها قسمتی از سفارش وظیفه ای در قبال هزینه حمل کالا نداریم .

مراقبت از کالا

در شرایط خاص و در صورت عدم مراقبت از کالا به نحو احسن، ما حق داریم مبلغی را به عنوان جبران خسارت، تعمیر یا هرگونه هزینه احتمالی از مبلغ برگشتی به شما کسر کنیم. تشک شما باید در نهایت دقت و مراقبت استفاده و نگه‌داری شود، به همین دلیل است که ما استفاده از محافظ تشک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورت عدم استفاده از محافظ تشک و وجود کثیفی، لک یا هرگونه نقص ممکن است کالا از طرف ما پذیرفته نشود.

بسته های تخفیفی بالش

قیمت فروش هر بالش مریت دربازار 2,500,000 ریال می‌باشد.
مالکیت بالش های رایگان و یا تخفیفی قابل انتقال نیست.
هیچ معادل نقدی و یا جایگزین دیگری برای کل یا بخشی از آن وجود ندارد.
زمان تحویل و ارسال مستلزم این است که کالا در انبار موجود باشد.
در صورت استرداد کالا یا بخشی از سفارش کالا، شما دیگر مشمول تخفیف ها و هدایا نخواهید بود و در صورت حفظ و نگهداری و عدم برگشت آنها، ارزش معادل و یا مبلغ تخفیفات از مبلغ بازپرداخت شما کسر خواهد گردید. بنابراین لطفا توجه داشته باشید اگر می‌خواهید کل مبلغ پرداختی به شما بازگردانده شود، لازم است تمامی بالش‌ها و لوازم جانبی به صورت هدایا و یا تبلیغات بازگردانده شوند.
توجه داشته باشید مسئولیت هماهنگی و تحویل برای بازگرداندن بالش تبلیغاتی و یا لوازم جانبی به انبار ما، به عهده شخص شماست.
شما قادر به استفاده از دو یا چند تخفیف و هدیه در قالب یک سفارش نخواهید بود.
ما حق داریم شرایط و ضوابط را در هر زمانی و بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم. در صورت ایجاد هر گونه تغییر، شرایط و ضوابط اصلاح شده بلافاصله روی وب سایت ما نمایش داده خواهد شد.